Dotterbolaget är ett feministiskt serienätverk för kvinnor och transpersoner. Kontakta oss på info(a)dotterbolaget.com.

lördag 8 december 2012

Tjofräs!

Nu är det lördag och då tror ni kanske en annan är på fest, men jag är förkyld och ligger och mixtrar med serier. I morgon ska jag, sjuk eller ej, till skolan och bygga en installation. Den kommer bli så jävla fet så jag kanske lägger upp en bild. Missade ett DB-möte igår p.g.a. denna sjuka men alla är så gulliga och skriver ut mina bilder åt mig och bara beter sig allmänt änglalikt! <3 (mycket ängelreferenser på sistone, men ja nån gång ska väl de få vara med också).


Det är annars en trevlig hemmakväll i kollektivet. Min syrra har gjort slut med sin portugisiska snubbe, snubben vi bor med har hittat 2000 av mina bilder från 2007 på sin dator, och jag har tittat på klipp ifrån Fanny och Alexander.

Nu lyssnar jag på svinbra musik typ: http://www.youtube.com/watch?v=317WLZKBzJc

Hurra alla är bäst!
/Siri Frances

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar