Dotterbolaget är ett feministiskt serienätverk för kvinnor och transpersoner. Kontakta oss på info(a)dotterbolaget.com.

lördag 8 december 2012


Hej, skulle bara säga godnatt.

Skoja bara, jag har inte facebook längre så jag MÅSTE säga lite fler grejer jag tänkt på:


Jag är förkyld (det är SYND om mig), jag är ensam, jag har inga cigg, jag är kåt på Eric Haag (helt ärligt, hur kan en inte vara det?) OCH på Lotta Lundgren (ja, hon såg ut som Karin Boye i senaste avsnittet av Historieätarna på SVT). Hur fan kan Filip och Fredrik av alla jävla radarpar ens få finnas när Lundgren och Haag är så jävla sexiga och roliga? (OBS, Filip och Fredrik är fan INTE sexiga). Ja, det var väl mest det. Och att Erin Brokovich är en bra film. OCH VADÅ POLISEN SLÄPPER OBDUKTIONSRAPPORTEN AV BIGGIE FÖR ATT FÅ TIPS!?!? Vad står det i den liksom? Han blev skjuten? No shit sherlock (obs kul eftersom att det handlar om snuten och sherlock var snut)

hihi puss
Siri Frances

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar